|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شانزدهمین گردهمایی سراسری مشاوران امور بانوان و خانواده شرکتهای صنعت آب و برق کشور به کار خود پایان داد

برنامه های دومین روز از گردهمایی مشاوران امور خانواده و بانوان شرکت های صنعت آب و برق با حضور مقامات وزارت نیرو و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این گردهمایی مهندس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو طی بیاناتی با اشاره به نقش برجسته بانوان در جامعه و علی الخصوص در سطح وزارت نیرو افزود: طراحی، مهندسی ساخت، امور اجتماعی، امور کیفیت آب و اقتصاد آب بخش های مهمی هستند که بانوان در آنها به خوبی مشغول به کار هستند و نمونه های موفق زیادی از بانوان در این بخش ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح بزرگ خط انتقال آب سد دوستی در مرز ترکمنستان به داخل مشهد، پایه گذاری نظام تخصیص آب وزارت نیرو و مدیریت بسیاری از آزمایشگاه های آب در استان های مختلف کشور توسط بانوان در وزارت نیرو انجام گرفته است که نشان دهنده کارایی بالای این قشر در حوزه کاری وزارت نیرو است.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو، وزارتخانه موفقی در سال های گذشته بوده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل این موفقیت، منابع انسانی کارآمد ، مسئولیت پذیر و متعهد به شمار می رود.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه بدون استفاده از ظرفیت بانوان نمی توان زمینه توسعه جامعه را به حد مطلوبی فراهم کرد، ادامه داد: کشورهای مختلف در حال توسعه روزافزون با شتاب بسیار زیاد هستند و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم که در این مسیر، استفاده از توان بانوان به عنوان نیمی از ظرفیت انسانی جامعه ضرورت است.

محمودی گفت: کار بانوان شاغل در جامعه امروز بسیار سخت است و با وجود کار در اداره باید مدیریت منزل را نیز در دست داشته باشند که این امر نیازمند ایثار و از جان گذشتگی بانوان است ولی این قشر فعال و فرهیخته توانسته است وظایف محول شده را به خوبی انجام دهد.

در ادامه مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی ضمن خیرمقدم به حاضرین در دومین روز ار گردهمایی سراسری بانوان شرکتهای صنعت آب و برق کشور گزارشی جامع از موقعیت و جاذبه های طبیعی ، منابع آبی استان و همچنین وضعیت بارشهای استان آذربایجان غربی ارائه داد.

وی در ادامه به تشریح اهم فعالیتهای این شرکت در جهت احیای دریاچه ارومیه پرداخت و همت دولت تدبیر و امید را در این راستا ستودنی دانست و افزود: یکی از مهمترین و فعالترین دستگاههای اجرایی استان بود که فعالیتهای عملیاتی و اجرایی موثری در جهت احیای دریاچه ارومیه انجام داد شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بود که موفق شد علاوه بر رهاسازی های گسترده از سدهای استان، لایروبی و مسیرگشایی رودخانه های منتهی به این دریاچه را به طول 85 کیلومتر انجام و موجب جلوگیری از تلفات آبی و هدایت آبها به سوی دریاچه شد.

دانشجو افزود: تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای و همت مضاعف دولت در کنار عنایت خداوند موجب هدایت یک میلیارد و صد و چهل میلیون متر مکعب آب به سوی دریاچه ارومیه شد، که این رقم بی سابقه و خارج از پیش بینی های ستاد احیای دریاچه ارومیه بود.

سرکار خانم قیومی مشاور زنان و خانواده وزیر نیرو نیر در ادامه این مراسم ضمن ارائه گزارش از برنامه ها ،کارگاهها و کارگروههای برگزار شده در روز نخست گردهمایی، عملکرد یک ساله مشاورین امور بانوان و خانواده شرکتهای صنعت آب و برق کشور مورد بررسی قرار داد و به تشریح دستاوردهای بانوان این حوزه و چالشها و مشکلات آنان پرداخت.

بنا براین گزارش سرکار خانمها مافی و آقاپور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانم دکتر باستانی معاون برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین دکتر فدایی رئیس مجتمع آموزشی اصفهان از دیگر سخنرانان دومین روز از این گردهمایی بودند.

در پایان این همایش از مدیران عامل برگزیده شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو و همچنین مشاوران امور بانوان  شرکتهای صنعت آب و برق کشور  قدردانی شد.

شانزدهمین گردهمایی مشاوران امور بانوان شرکت های شرکتهای صنعت آب و برق کشور، 13 مرداد آغاز شده بود و پس از برگزاری کارگاه های مختلف، 14 مرداد ماه به کار خود پایان داد.

 

کد خبر: 730
  تاریخ خبر : 1395/05/16
 دبیر خبر
 1587
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 2,264
  • بازدید دیروز : 6,185
  • کل بازدید : 7,080,833
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/13 10:09:02
  • شناسه IP شما : 3.17.23.130

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044