|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر نیرو برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر نیرو برگزار شد

 MG 6624

 

چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق آذربایجان غربی در سال 1393 با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان،در این نشست ابتدا گزارشی از فعالیت ها و اهداف مشترک این شورا را ارائه داد.

دانشجو گفت همراهی و همدلی مدیران آب و برق استان نمود بیشتری دارد و این شورا با برگزاری نشست های منظم ومستمر اهداف مشترکی را در امور ورزشی،فرهنگی،بانوان،بیمه،کارکنان و امور خیریه دنبال می کند و در صدد است این فعالیت ها را در همه سطوح مدیریتی و حتی در حوزه شهرستانها گسترش دهد.

وی سپس به چالشها و پیشنهادات مشترک شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان اشاره کرد و صدور مجوزهای استخدامی برای تامین نیروی انسانی موردنیاز، تبدیل وضعیت نیروهای طرح به جاری،تسریع در ابلاغ تفاهم نامه بیمه از سوی وزارت نیرو و بحث حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ها را از جمله این چالشها و پیشنهادات مشترک برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در بخش دوم سخنان خود به تشریح وضعیت منابع آب استان ، و طرحهای در دست اجرا و مطالعه و اهداف و برنامه ها این شرکت پرداخت و چالشهای موجود در صنعت آب استان را مورد توجه حضار قرار داد.

وی در ادامه گزارش کاملی از فعالیتها و اقدامات شاخص شرکت در حوزه تحول وارتقاء سلامت اداری، منابع انسانی و تحقیقات و برنامه های پژوهشی را ارائه داد.

در ادامه این نشست مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و تولید، توزیع و انتقال برق استان جداگانه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این شرکتها را ارائه دادند و به بیان مشکلات و چالشهای موجود در بخشهای مختلف و بویژه در حوزه منابع انسانی و اعتباری خود پرداختند.

این گزارش می افزاید مهندس علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو نیز در این نشست طی سخنانی با اشاره به چالشهای موجود در حوزه آب و برق کشور گفت: استان آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استانها از وضعیت نسبتا مناسب و پایداری در این زمینه برخوردار است و بحرانهای جدی درحوزه آب و برق در آنها مشاهده نمی شود.

مهاجری افزود: در مجموعه مدیریت این استان همدلی و هماهنگی قابل قبولی وجود دارد و وجود روابط صمیمانه بین دستگاههای ستاد با وزارت نیرو نیز موجب شده کارها با تعامل بهتری انجام شود.

وی در ادامه با استقبال از حضور مشاوران امور بانوان شرکت ها در این نشست گفت: باید متناسب با شایستگی ها و توان بانوان امکانات رشد آنها در مجموعه وزارت نیرو فراهم شود و خوشبختانه در سالهای اخیر به این موضوع توجه بیشتری شده و در این راستا برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی برای خانواده های کارکنان پیش بینی شده که از ماه رمضان امسال به اجرا در خواهد آمد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو آموزش نیروی انسانی را برای ارتقای کیفی فعالیت ها موثر دانست و گفت امروز اگر در نیروی انسانی سرمایه گذاری کنیم فردا جواب خواهیم گرفت و لذا در صدد هستیم مراکز علمی و دانشگاهی تعطیل شده در دولت قبلی را مجددا راه اندازی کرده و در مسیر کارهای پژوهشی و علمی گامهای موثری را برداریم.

وی در ادامه ضمن استقبال از طرح یکسان سازی بیمه در خانواده وزارت نیرو گفت این امر به نفع کارکنان و خانواده آنهاست و می توان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در این راستا به نتایج خوبی دست یافت.

مهندس مهاجری در پایان اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات مطرح شده از سوی مدیران مجموعه صنعت آب و برق آذربایجان غربی حل شود و این مجموعه بتواند با تلاش مضاعف در امر خدمت رسانی به مردم حرکت نماید.

این گزارش می افزاید مهندس مهاجری در این سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی همچنین با حضور در مجموعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی واحد انفورماتیک این شرکت را مورد بازدید قرار دادند و با نحوه فعالیت و عملکرد این واحد از نزدیک آشنا شدند.

 

 MG 6665   MG 6620 

 MG 6528  IMG 6532

 

 

کد خبر: 121
  تاریخ خبر : 1393/03/22
  آخرین به‌روزرسانی : 1393/03/22
 1895
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 16
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 1,225
  • بازدید دیروز : 3,046
  • کل بازدید : 7,142,969
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/24 13:06:54
  • شناسه IP شما : 3.143.214.56

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044