- جهش تولید با مشارکت مردم -
شنبه, 31 شهریور 1403
فرم الکترونیکی رسیدگی داخلی به شکایات مردمی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی
این فرم به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی شکایات در شرکت اب منطقه ای استان آذربایجان غربی به شاکیان محترم ،(مختص شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی) می باشد و مجزا از سامانه پاسخگویی به شکایات که توسط شرکت مدیریت منابع آب ایران بررسی میگردد ، می باشد.
پر کردن کلیه فیلدهای * دار الزامی است.
بعد از ثبت در سیستم پیغامی با عنوان ثبت موفق دریافت خواهید کرد.
لطفا کد رهگیری که بعد از تکمیل فرم و ثبت آن در سیستم اعلام میشود را به خاطر بسپارید.
جهت پیگیری و مشاهده نتیجه درخواست، بعد از وارد کردن کد رهگیری از نتیجه شکایت خود مطلع شوید
لطفا در این قسمت آدرس پست الکترونیکی ( ایمیل) خود را با دقت تایپ نمایید
آدرس ایمیل
عنوان شکایت خود را کوتاه تایپ کنید
موضوع شکایت
شرح شکایت خود را کوتاه و شفاف و کامل تایپ کنید
شرح شکایت
: