شنبه, 31 فروردین 1398

بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما

 

 

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند:

1) تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما < ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی تماس با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.

2) برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .

3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

4) تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 


 

نگارنده:مدیر سایت
بازدید:62