|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حضور معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست شورای مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی

نشست شورای مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرکل دفتر فنی حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی و مجموعه معاونین و مدیران این شرکت با هدف تعامل بیشتر شرکت مدیریت منابع آب ایران با استانها و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این نشست مهندس شفیعی معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به محدودیت های مالی موجود گفت: چالشهای موجود در منابع مالی شرکت طرحهای عمرانی را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده است که با اعتبارات مناسبی که در این خصوص مصوب شده انتظار میرود این مشکلات تا حدودی مرتفع گردند.

وی تأکید کرد: پرورش مدیر و جانشین پروری از موضوعاتی مهمی است که باید معاونین و مدیران شرکت ها مدنظر قرار دهند و در جهت آموزش و تقویت  نیروی انسانی و برجسته سازی نیروهای کارآمد در جهت ارتقای کمی و کیفی شرکت اقدامات مناسبی را به عمل بیاورند.

مهندس شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی افزود: پیگیری ها و تلاشهای بی وقفه مهندس دانشجو موجب شده این شرکت جزو شرکت های خوب باشد و ابراز امیدواری نمود این روند ادامه و ارتقا یابد.

در ادامه نشست مهندس دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرکت و تغییر و تحولات انجام گرفته طی چهار سال اخیر گفت: موفقیتهای شرکت آب منطقه ای مرهون تلاش کلیه معاونین و مدیران است و اگر امروز جزو شرکت های موفق صنعت آب کشور هستیم در سایه تلاشهای شبانه روزی همکاران است.

 وی در خصوص اهم اقدامات انجام گرفته طی چهار سال گذشته گفت: در گذشته بخش عمده خدمات شرکت از محل طرحهای عمرانی تامین می شد و درآمدهای شرکت مد نظر نبود به طوری که با اتمام طرحها شرکت دچار افت شدید شده و به بحران برخورد نمود، که خوشبختانه با ساماندهی و برنامه ریزی مناسب مالی در دو بخش طرح و جاری و افزایش درآمدهای شرکت از این بحران خارج شده، به طوری که درآمد شرکت با جهش 4 برابری مواجه شده است.

دانشجو در ادامه با اشاره به صعوبت پیشرفت اجرایی طرحها گفت: با برنامه ریزی  های انجام شده طی این مدت سه سد و 44هزار شبکه آبیاری و زهکشی در دست اجرا بوده و یا به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر بحث احیای دریاچه ارومیه گفت: طرح احیای دریاچه ارومیه و تکالیفی که برعهده شرکت آب منطقه ای قرار داده شد، حجم فعالیتهای شرکت را دو برابر نمود و با وجود حجم کاری بسیار این شرکت توانست اقدامات چشمگیری را در این راستا انجام دهد به طوری که تاثیرگذار ترین اقدامات در جهت احیای دریاچه ارومیه از سوی این شرکت انجام شد.

برنامه ریزی طرحها و پرداخت مطالبات و بدهی طرحها وپروژه ها، سازماندهی تشکیلات و نیروی انسانی و استقرار تشکیلات در محلهای مناسب بر اساس اهداف و مسئولیتها، تامین نیروی انسانی با برگزاری سه دوره آزمون استخدامی و ساماندهی مبحث رودخانه های مرزی از جمله فعالیتهای موثر شرکت آب منطقه ای از اقدامات مهم و مورد تاکید مهندس دانشجو طی چهارسال اخیر بود که موجب شد این شرکت موفقیتهای خوبی را کسب و جزو برترین شرکتها در سطح کشور و استان شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اذربایجان غربی در بخش دوم سخنان خود ضمن بیان چالشها و مشکلات موجود افزود: عدم وجود سیستم حاکمیتی برای 13 سد در حال بهره برداری، نگهداری و بازسازی آنها را با چالش جدی مواجه کرده است به طوری که هم اکنون شبکه های آبیاری و زهکشی بسیاری هم اکنون در حال تخریب است که لازم است ردیف اعتباری دراین خصوص در نظر گرفته شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه منابع آب ایران به جهت نگاه اصلاحی به چالشهای شرکت های آب منطقه ای ابراز امیدواری نمود راهکارهای مناسبی جهت خروج از بحرانهای موجود اندیشیده شود.

در ادامه نشست معاونین و مدیران شرکت ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای انجام یافته در حوزه خود، به بیان مشکلات و چالشهای خود پرداختند.

 

 

کد خبر: 998
  تاریخ خبر : 1397/02/08
 دبیر خبر
 1444
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 17
  • بیشترین بازدید همزمان : 552
  • بازدید امروز : 132
  • بازدید دیروز : 6,553
  • کل بازدید : 7,032,582
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/03 10:52:34
  • شناسه IP شما : 18.227.24.209

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ارومیه، بلوار شهید باهنر، شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی
  • کدپستی : 5715895554
  • تلفن : 33442720-044
  • فاکس : 33440091-044
  • پست الکترونیکی : info[at]agrw.ir
  • پیامک : 3000520344
  • تلفن گویا : 31987777-044